0 produktów 0 PLN   0 produktów    

Regulamin

Regulamin pracy sklepu internetowego Pallada E. I. Kociołł

Regulamin ten dotyczy zasad dzialania sklepu internetowego www.pallada.pl zwanego w dalszej części regulaminu Sklepem.

1. Strony transakcji

1.1. Nabywca w Sklepie może być osoba prawna lub fizyczna, która ukonczyła 18 lat.
1. Właścicielem Sklepu jest Pallada E. I. Kociołł z siedzibą w Warszawie ul. Smocza 27 01-048 Warszawa NIP: 527 015 97 47 REGON: 002044036

2. Asortyment sklepu

2.1. Lista towarów umieszczona na stronie www.pallada.pl ma jedynie charakter informacyjny, Nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie ceny są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

2.2. Wszystkie oferowane przez Sklep towary są należycie zapakowane, posiadają wymagane atesty i są legalnie wprowadzone do obrotu na terenie Polski.

2.3. Towary dostępne w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie mista stołecznego Warszawa. W przyszłości będziemy się starali rozszerzyć ten obszar, już dziś jednak jesteśmy gotowi podjąć się dalszych dostaw, po uzgodnieniu szczegółów z klientem.

2.4. Niektóre z oferowanych przez Sklep towarów mogą być czasowo niedostępne. W takim przypadku klient zostanie o tym poinformowany przez sprzedawce lub przy pomocy informacji umieszczonej na stronie Sklepu.

3. PFormy płatności

3.1. Należność za zamówione towary można regulować korzystając z następujących form płatności:

3.1.1. Karta płatnicza - bezpieczna autoryzacja i obsługa finansowa płatności jest realizowana przez system platnosci.pl . Obsługa Sklepu nie ma dostępu do żadnych danych kart płatniczych klientów, a w szczególności do ich numerów.

3.1.2. Przelewem na rachunek bankowy Sklepu - transakcja realizowana za pośrednictwem serwisu platnosci.pl. Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma. Zamówienie jest realizowane dopiero po wpłynięciu należności na konto.

3.2. Internetowe formy płatnosci Sklepu obsługuje serwis platnosci.pl . Korzystając z tego serwisu klient dokonuje opłaty w momencie składania zamówienia za pomocą jednego z następujących narzędzi płatniczych:

  • Karta płatnicza (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, Polcard, i wiele innych)
  • Konto Inteligo (Intelipay)
  • PKO Inteligo (Place z PKO Interligo)
  • mBank (mTransfer)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • BZWBK (Przelew24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • ING Bank Śląski (Przelew z ING)
  • Nordea Bank (Plac z Nordea)
  • PEKAO (Pekao24Przelew)
  • Przelew tradycyjny (pozostałe banki, Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki)

4. Składanie zamówienia

4.1. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

4.2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie Sklepu. Warunkiem koniecznym przyjęcia zamówienia jest podanie przez kupującego wszelkich wymaganych w formularzu informacji. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, klient może dokonać swojej rejestracji w Sklepie. Dzięki niej przy następnej wizycie nie będzie potrzebne ponowne podawanie. Wystarczy się zalogować.

4.3. Po wysłaniu zamówienia na podany w formularzu adres poczty elektronicznej klientowi zostanie wysłana odpowiedź ze specyfikacją zamówienia.

4.4. Zamówienia złożone w następujących terminach:

  • poniedziałek - piątek w godzinach 09:00 - 15:00
    będą potwierdzane drogą elektroniczną przez pracownika Sklepu i realizowane w terminie zgodnym z życzeniem klienta jednak nie wcześniej niż następnego dnia roboczego.

4.5. Zamówienia złożone w innych godzinach lub w niedzielę i święta będa potwierdzane w najbliższym dniu roboczym i realizowane zgodnie z zasadami opisanymi w Ust.4.5.

4.6. W przypadku jakichkolwiek niejasność związanych z zamówieniem, pracownik Sklepu będzie kontaktować się z klientem telefonicznie. Jeżeli pracownikom Sklepu nie uda się skontaktować z klientem w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

4.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z:

4.7.1. oświadczeniem o znajomości regulaminu sklepu i jego przestrzeganiu,

4.7.2. wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

4.7.3. wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta na potrzeby Sklepu, zgodnie z art.23 ust.1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r(Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r),

4.8. Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, zamawiający nie może takiego zamówienia wycofać.

5. Dostawy, transport i przyjęcie zamówionego towaru

5.1.Zamówione produkty dostarczamy włsanymi samochodami chłodniczymi.

5.1.1.Klient zobowiązany jest do podania daty i godziny odbioru, przy czym jako godzinę określa sie przedział co najmniej dwugodzinowy (podając w formularzu początek przedziału).

5.1.2.W przypadku, gdy dostawca nie zastanie klienta pod adresem dostawy w wyznaczonym przez niego okresie czasu na realizację zamówienia, kosztem ponownego podjazdu dostawcy obciążany jest klient (20 zł brutto).

5.1.3.W przypadku, gdy klient wybiera nietypową godzinę dostawy, np. po godz. 16.00 lub po godz. 13.00 w weekendy, Pallada zastrzega sobie prawo do zmiany kosztu dostawy podanej na stronie internetowej zgodnie z taryfikatorem dostawcy, o czym poinformuje klienta przed realizacją zamówienia telefonicznie.

5.2. Minimalna wartość zamówionego towaru to 80 zł brutto, aby zmówienie zostało zrealizowane.

5.3 Przy zamówieniu o wartosci do 100 zł brutto, cena dostawy wynosi 15 zł, powyżej tej kwoty dostawa jest bezpłatna.

5.4 Jest możliwość odebrania zamówienia osobiście w sklepie firmowym przy ul. Smoczej 27 w Warszawie. Za odbiór osobisty nie pobieramy żadnych opłat. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek-piątek 9.00-18.00, sobota 9.00.-17.00 niedziela 10.00.-16.00

5.5. Za zamówiony towar klient otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać numer NIP.

5.6. Odbierając zamówiony towar nabywca powinien sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem. Sprawdzenie to musi się odbyć w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku jakiegoś towaru kupujący powinien skontaktować się z biurem te. 22 838 07 28 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

5.7 chwili obecnej dostawa towarów obejmuje teren Warszawy.

6. Reklamacje i zwroty

6.1.. Zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny , w przypadku sprzedaży artykułów spożywczych nie przysługuje kupującemu prawo do odstąpienia od umowy.

6.2. W razie reklamacji kupujący ma obowiązek dostarczyć reklamowany produkt wraz z paragonem fiskalnym osobiście lub kurierem na własny koszt do siedziby Pallada E. I. Kociołł ul. Smocza 27 w Warszawie

7 . Postanowienia końcowe

7.1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133 z dania 29.10.1997 r), dane osobowe klientów przechowywane są w bazie Sklepu wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz ewentualnych reklamacji. Nie będą one udostępniane innym podmiotom. Klient ma pełne prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych zgromadzonych w Sklepie. Wszelkie sprawy dotyczące polityki prywatności w naszym Sklepie prosimy kierować bezpośrednio do siedziby firmy na adres cukiernia@pallada.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie 022 838-07-28.

7.2. Treści przedstawiane na stronie www.pallada.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 543.

7.3. Wszelkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producentów.

7.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U.Nr. 2000.22.271

© 2012 Pallada. All rights reserved
Projekt & cms: www.zstudio.pl